2008/09/25

mobajloblogging

okej, efter många om och men har jag löst problemet med att kunna mobilblogga. fiffigt värre att kunna lägga upp roliga bilder direkt från telefonen, istället för att hålla på och grejja fram och tillbaka med usb-kabel och skit. jag är alldeles för bekväm av mig.

klockan är mitt i natten, 02:42 just nu. att jag är vaken nu beror antagligen på att jag tog mig en ganska lång middagslur som har rört till det mesta. knoen är vaken i magen också och pressar baktassarna mot mina inälvor, vilket genererar en hel del halsbränna. yamyam.

när jag vaknar senare idag har jag som plan att ta en sväng förbi banken och sätta in alla växelpengar som samlats i sparbössan det senaste året på sparkontot. efter det ska det bli serious shopping och fylla de luckor som återstår i bebissortimentet. hurra för lön!

Inga kommentarer: