2008/09/24

utsövd

för omväxlings skull har jag sovit gott inatt. förutom de sedvanliga toabesöken har jag inte vaknat speciellt mycket. fat nu när jag skrev det så insåg jag att det var en lögn. det var för jävla varmt inatt, och har sovit utan täcke i omgångar. skillnaden mot andra mornar är nog att jag inte reagerade på när M gick upp. vaknade istället av att han skickade sms om en kvarglömd yoghurt på hallbyrån.

nu när jag har hela dagen framför mig vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. har ju en massa projekt som ligger på lur, men mest av allt är jag sugen på att ta mig till ett badhus och visa upp min smäckra midja. ;D

ikväll ska vi på information hos försäkringskassan och bli hejare på allt vad föräldradagar heter. det är en hel vetenskap det där med att pussla rätt.

under gårdagkvällen bröt jag och M ihop.


lolcats funny cat pictures

Inga kommentarer: