2009/02/05

skumma drömmar

tog en liten tupplur för att ta igen förlorad sömn från inatt. minigrisen var dock inte med på noterna speciellt länge, så för min del blev det rätt ytlig sömn. i halvdvalan kände jag en katt i sängen. helt hundra på att nån av dem tassade runt bredvid mig. kollade på dörren, stängd. ingen katt. detta gick sen över i en kattdröm där det var kattkräks överallt och jag som blev biten av katter.

sen satt jag och körde en mörkblå wolkswagen golf, möjligen en polo. det gick skitdåligt eftersom jag inte har nåt körkort. körde över typ alla körfält som fanns. av nån anledning var bilen dessutom engelsk, dvs ratten på fel sida. och filbytet blev ju extra jobbigt eftersom bilen var full med stuff och jag inte såg nåt i backspeglarna. för att inte få poliserna efter mig skulle jag och bilen gömma oss.

Inga kommentarer: