2009/02/17

smakportioner

idag ska vi till BVC. på agendan står sedvanlig vägning och mätning samt att vi ska få information om smakportioner till bebis. på torsdag ska vi göra ett första försök med videokameran beredd. kan tänkas bli en hel del grimaser. eller så går det hur bra som helst.

för att få tiden att gå försöker jag blanda in lite vettigare sysslor än att bara hänga framför datorn. har iofs klickat lite körkortsteori, lite vettigheter kan man ändå göra framför datorn. just nu väntar jag på att betsen skall kallna så jag kan stryka brädor.

sen ska jag ju flytta tillbaka saker från frysboxen till köket. fast jag får gåshud bara jag tänker på det. som igår när jag tvingade M att skära frst kyckling. jag klarar inte av ljudet. som att bita i glass, eller isbitar. eller tugga på aluminiumfolie. jag tror jag dör.

Inga kommentarer: