2009/04/09

tramseri tramsera

gårdagens kvällssnask blev en blåbärssmoothie. mycket smarrigt.

här är den potatisskalarrelaterade fadäsen. förslagsvis klickar man på bilden för att se detaljerat hur jag hanterar skalaren. är man som min mor och tappar tänderna varje gång man ser nåt äckligt låter man bli.

bad M köpa plåster då de höll på att ta slut. han känner mig väl. <3 <3 <3

påskpyssel på öppna förskolan. jag har glömt hur roligt det var. jag ska bli en såndär pysselmamma.

jag är tydligen rätt bra på att glömma bort att jag håller på och kokar potatis. det är liksom inte första gången. inget mos till bebis inte.

mer pyssel på öppna förskolan. den här gjorde vi för nån vecka sedan. funderar på att ge den till farmor, eller om man kanske behåller den själv. har inte bestämt mig än. ska göra ett försök och måla den lite, den är så platt just nu.

2 kommentarer:

Anlar sa...

Vad roligt att ni får pyssla på öppna förskolan. Jag har inte tänk på att man säkert får gör sånt roligt - ska kolla upp detta nästa gång jag är på min ÖF. // Trevlig påsk!

ausi sa...

vilket fint påskpyssel :-)