2005/10/12

intelligenta påtryckningar

jag vill bara påpeka, att innan dagen är slut, kommer jag har bloggat ihjäl mig. fatta att det är uttråkande att vara hemma, trots att man har en miljon saker att göra.

drog ut en visdomstand nån vecka sedan, två närmare bestämt. inga som helst problem, förutom blodsmaken som höll i sig i två dagar. de övriga tänderna har inte varit något att anmärka på heller. grannen i överkäken får sitta kvar ett tag till eftersom den inte hade någon karies som inneboende. i underkäken är det bara en liten ynklig stackare som visat sin existens genom att titta ut litegrann. TRODDE jag. ähäahähaa. nu har hyresgästen under den vräkta minsann börjat bli högljudd. den har svullnat upp och irriterar som fan. hoppas den bara inte är rokkenroll och börjar härja som i ett hotellrum.

2005 kommer att överklassa alla föregående år med åkommor och antal läkarbesök. ja, inte nog med att jag ska opereras för karpaltunnelsyndromet, jag käkar piller för psykiska besvär, har blivit felaktigt diagnostiserad av en psykolog, som jag för övrigt borde anmäla. detta innebär kontakt med psykiatrin. yay. och en hörselundersökning dessutom, ty den "kompetenta" psykologen ansåg att det var fullkomligt ofattbart att jag inte fäste någon större vikt vid min tinitus än en axelryckning. hallå, det går ju inte göra nåt åt det.

tacka socialdemokratin och gud i himmelen för frikort, annars vore jag ruinerad vid det här laget.

Inga kommentarer: