2005/10/11

sjuk

uschlig, ont i halsen, det är nackdelarna när man spelar fotboll med förkylningsvirusen med sambon. i vanliga fall hade det varit okej, en ipren hade räckt, men nu, nu har jag en operation att tänka på. att inte kunna genomföra den på grund av lite oväntat besök i immunsystemet.

operation säger du? ja just det, det är inte normala grejjer som drabbar mig. den här gången är det carpaltunnelsyndrom. svåra ord, det är min grej. googla och bli lite smartare.

smått uttråkande är det att vara hemma. gubben skulle ringt och väckt mig när han kom till jobbet, men glömde uppenbarligen av det. men det gör inte så mycket, eftersom jag slog ihjäl några extra timmar genom att sova mig igenom ett gäng ganska svarta drömmar. väckningen kom i form av ett par sylvassa kissekatttänder i mina fötter. det är kärlek det.

sjuk + uttråkad = börja blogga

i väntan på klirr i kassan och inköp av nintendogs till vårt DS ska jag spela lite wario ware touched nu. go, go mike!

1 kommentar:

anna sa...

hej foxy lady!
jag vill också ha kisse ;D
vet du datum för operationen? hoppas det går bra och att inte snornäsan kommer ivägen.
*pus*