2008/10/13

ental

ok, nu är det slutspurten. 9 dagar kvar, dvs endast en siffra att hålla reda på. känns som en evighet sen man låg på tresiffrigt. 280 dagar är ju trots allt ganska lång tid. när jag kom ner på tvåsiffrigt kändes det som om det aldrig skulle ta slut, men då hade jag inte insett hur långa dagarna är nu när man nästan kan se målsnöret.

himlen öppnade sig nyss. det var som en enda stor spya som bara vällde ner över plåttaken. fördelen med att bo längst upp är de mysiga regnljuden som kommer ur ventilationstrummorna.

har precis haft en orgie i kontakt med hyresvärd. fyllt i en enkät, skickat klagomål om att p-platsgrannen repar vår bil, samt att entrédörren inte går igen. det är gött när man kan göra det utan att behöva ringa.

gårdagens besök hos föräldrarna resulterade i att jag fick med mig en stor bit prinsesstårta och annat snask som jag nu tryckt i mig. jag mår faktiskt lite illa. :D

Inga kommentarer: