2008/10/16

knip

igår började jag få rätt ont i magen. som mensvärk typ. mensvärk deluxe. men så är det ju. kan ju hålla på rätt länge också. åkte förbi östra en sväng och kollade så det inte var fostervatten, på inrådan av barnmorskan som jag råkade träffa i förbifarten. nix vatten. fick se bäb på bild iaf.

3 timmar senare har jag jävligt ont. i ryggen också. hela den här grejen blev en stor planeringsmiss, eftersom jag tänkt baka till gårdagkvällens föräldragrupp. fick nöja mig med köpefika istället.

inatt har det inte blivit mycket sömn. två timmar i ett sträck, på sin höjd. blåsan får inte plats längre, så det känns som om jag går på toa minst lika ofta som det gör ont. vid fyratiden var det typ tre minuter mellan, men på förlossningen tyckte de att jag skulle försöka sova. moaha. för det gick ju.

tog ett bad när M åkt hemifrån, hjälpte mig till iaf en timmes vila. funderar på att göra ett nytt försök nu när jag ändå inte pallar att tvätta. svintrött är jag.

1 kommentar:

anna sa...

wheiiii det är bebbe på gång snart alltså! :D :D :D