2009/01/14

lealös

idag känns det inte som om vi har åstadkommit speciellt mycket. grisen fick mat vid åtta och somnade sen om. jag fick ut armen ur röven. inte helt, men delvis. pluggade lite körkortsteori framför datorn. sen somnade jag i soffan med bebiskorven i vagnen alldeles intill. hade egentligen tänkt träna lite, men andan kanske faller på senare ikväll.

grisemat igen samt the invasion på canal+. ett par blöta rapar senare däckade hon i soffan. jag grät en skvätt till house och sen lite mer plugg. dagens tredje bebismatning, bajsblöja och sen lite matlagning.

nu tänkte jag tvinga iväg M till preem så vi kan hämta ut mitt paket från ellos trots att han är krasslig. det är svårt när man inte har nåt giltigt leg. får fixa pass i nästa vecka, leg är ju onödigt när jag planerar att ha körkort till sommaren.



igår kväll byggde jag ett par örhängen av kinderäggleksaker, en ny napphållare samt ännu en burk. jag har så många burkar nu så jag har tappat inspirationen till att smycka ut dem. kanske om nån granne önskar fler i badrumstapetkollektionen så är det bara att komma förbi med rullen. ;)

1 kommentar:

ausi sa...

Haha nää men du kan gäääärna få hjälpa mig sy upp mina mammajeans ngn dag :-)