2009/03/08

svetto

ok, nu är gymkortet i min ägo igen efter några månaders frysning. under tiden har utvidgningen/ombyggnationen blivit klar, så nu slipper man stå på varandra i omklädningsrummet.körde igång lite lugnt med 30 minuter crosstrainer, sen 20 min mage och rygg och avslutningsvis 20 minuter på trappmaskin. sen cyklade jag hem via willys och han bli nästan pisseblöt. vädret är lite schizofrent idag. snö-regn-sol-regn-snö, ja ni fattar.

sen var det ju det här med jobbet också. under hösten har 14 blivit varslade, nu ska fem till väck, och den här gången lär jag ryka med huvudet före. förut har jag bara varit arg över faktumet att situationen är som den är, men nu när man verkligen hänger löst försöker jag ignorera det. hela morgonen har gått åt till att leta efter utbildningar och göra slut på skrivarbläck. ikväll tänkte jag läsa igenom lite kursplaner.

Inga kommentarer: