2009/03/11

vilodag

idag slappar jag lite, tar det lugnt. kroppen behöver ju vila emellanåt. så idag har jag småshoppat med grannbrudarna (spenderade hela 9kr), fikat, promenerat lite i solskenet samt fikat igen. sen mötte jag upp M på backaplan för upphämtning av två pyjamasar till minigris från lindex.


det här med att bli av med jobbet bekommer mig inte så mycket egentligen. detta ger mig bara en möjlighet att göra något nytt, som att studera. visst är det trist att bli av med jobbet eftersom man i slutändan blir ekonomiskt lidande, men på ett eller annat sätt löser vi det. för mig är det inget problem. det blir bara till att pussla efter bästa förmåga med det man har att tillgå. eller så skaffar man ett barn till medan man kan behålla sin SGI (förusatt att man lyckas *tvitvi*).

jag gjorde det fantastiska misstaget igår att glömma geléröven hemma, ni vet ett sånt där sadelöverdrag med sladdrig stoppning. jag har helt sjukt ont i röven då spinningcyklar verkar vara gjorda för personer som uppenbarligen är utrustade med pansarröv. för vad är grejen med sadlar som är så smala att de försvinner in i skinkskåran? där gör de ju ingen nytta heller.

Inga kommentarer: