2009/04/13

dagens kvällspyssel

i morse fick jag en sovmorgon efter att ha blivit väckt av pappa och bebis halv åtta. drömde hemska mardrömmar så jag var tvungen att lipa lite när jag vaknade två timmar senare. kändes inte sov sovmorgonen var värd besväret.

sen hörde åsa av sig och undrade om vi skulle med på utflykt. efter lite omdirigering blev det istället en brunch på paprika och sen avfärd till mina föräldrar där vi tvättade bilar. sen badade vi i den vedeldade bastun. alla utom jag var dessutom djärva och tog sig ett dopp i sjön. dårar! :D

fick med mig en masonitskiva som jag pysslat till en anslagstavla av till hallen. betydligt bättre än spegeln som hängt med i ett gäng år.

4 kommentarer:

ausi sa...

VA spegeln som var en KÄRLEKSgåva från Martin!!! ??? :-)

hochlash sa...

haha, just den. nu hänger den i minigrisrummet.

Anlar sa...

Snyggt! Det var väl tyget du köpte när vi var på eriskhjälpen?

hochlash sa...

jajemen! tio spänn! :D