2009/05/11

fullt ös medvetslös

i morse gick jag upp typ halv nio, matade minigris och vevade ihop en bröddeg. sen fick jag besök av tvåbarnsfamilj plus att jag mutade ut preggot med nybakat bröd och svampig rulltårta.

resten av dagen försökte jag få lite ordning på torpet då vi får besök av kusindottern som ska vara här dryga veckan. Mannen var optimistisk och tänkte att max 45 minuter innan var lagom att åka hemifrån. när vi efter en halvtimma inte ens kommit till liseberg kunde han erkänna att min stress var befogad.

eftersom vi ändå var i krokarna åkte vi hem till mina föräldrar och åt middag. gratis mat, barnpassning och bastu förvisso, men minigrisens kvällsrutiner blir lite ruckade. nåja, i värsta fall blir det en sovmorgon för min del och lite förskjutet matschema för gris. värre saker har man ju varit med om.

Inga kommentarer: