2009/06/09

diskberget


jag vet inte hur jag lyckas, men så fort jag gör något i köket blir diskberget enormt. det räcker nästan med att jag bara passerar på väg till minigrisens rum. jag har länge funderat över faktumet iom det pågår nån sorts konspiration mot mig. ett tag diskade jag händerna skrynkliga varje morgon, men det gjorde inte så stor skillnad ändå.

idag har jag lagat indisk fiskgryta med couscous till bebis. mycket smarrigt. på simmo hade de dessutom 10 st kiwi för 10 spänn. massa efterrättspuré.

och tevemöbeln är ihopskruvad. lämnade flytten av alla spelkonsoller och digitalboxar till Mannen. ska det vara rättvist så ska det. fast det var egentligen inte det det handlade om. jag vägrade bara befatta mig med all kabelsallad.

och ikväll måste fläkten komma upp, annars blir jag galen.

Inga kommentarer: