2009/08/20

gah

mycket blir det på en gång nu.

grannen under först: jag har skickat två mail under sommaren till fastighetsägaren om jävulskapet under men fortfarande inget svar. Mannen ringde i måndags under kontorstid till serviceanmälan där de skrev en rapport. igår ringde jag efter kontorstid och hamnade hos jouren som skickade ut en väktare. sen har det varit näst intill tyst. det är en surrealistisk känsla, lite som stormens öga. vi går på tå och väntar på att något ska hända.

bebis: hon trillar och slår sig ät höger och vänster, men jag antar att det är sånt bebisar gör. däremot tror vi att tand nummer tre är på G då hon två nätter i rad varit helt odräglig. gårdagsnatten var Mannen tvungen att gå upp med henne mitt i natten och leka för det gick verkligen inte att få henne att lugna ner sig. i natt har jag varit uppe kanske en gång i halvtimman när hon tappat napp och bökat runt rent allmänt. i vanliga fall sover hon hur bra som helst. ska kolla läget i munnen när hon vaknat från förmiddagsluren.

jag: min kropp jobbar hårt med att ställa om sig till min ketogena kosthållning så just nu luktar jag fekalier ur mun. ha överseende och påminn mig att använda munsprayen. jag vill er inget ont.

för övrigt är det knappt tre veckor kvar tills jag börjar plugga. borde jag börja bli nervös? egentligen borde jag nog plugga lite körkortsteori istället, för det lär jag ju inte ha mycket tid till sen.

hm.

Inga kommentarer: