2010/01/17

...och så en tillbakablick på det gångna året

Januari
Jag pysslade en hel del. Utöver det simmade vi med bebis också.




Februari
Jag pysslade ännu mer och vi skaffade en ny soffa med plats för hela grannskapet. Bebis började äta mat.




Mars
Jag promenerade en hel del trots tvivelaktikgt väder.




April
Våren kom, jag och Mannen gifte oss.




Maj
Jag och Mannen tog en helkväll ute, och sommaren närmade sig med rasande fart. Grannarna fixade en ny lekkamrat till minigrisen.




Juni
Åt en massa smarrigheter med grannarna.




Juli
Badade med bebis i havet, tog bort så gott som alla kolhydrater och tog båten till Finland.




Augusti
Lika som bär, avkoppling vid sommarstugan och grymt snygga i mustasch.




September

Plockade svamp, började skolan, pysslade lite och bistod med hjälp vid leveransen av nästa lekkompis, uppochner.




Oktober
Firade den 30-åriga grannen med meze, tog min första joggingtur och såg färgerna skifta. Hann med ett ettårskalas också.




November
Fixade synligheten i höstmörkret, hade en hel del diskrelaterad ångest plus att jag fikade en hel del. Dessutom började bebis gå.




December
Tog en sväng på Lisberg, såg Eddie Izzard, investerade i årskort på Universeum och fick en massa bra julklappar. Läs: diskmaskin!


Inga kommentarer: