2010/04/20

anniversary

room with a view på sjuttonde våningen med 210-säng. mmm, mjuka hotellsängkläder. åt middag på texas longhorn och som kronan på verket tog vi en sväng förbi bishops arms. beställde en flaska cider som luktade och smakade(!?) påskliljor. Mannen hävdade å det bestämda att det inte var påskliljor utan snarare häst. sen att han tyckte att köket luktade häst när vi hade en vas påskliljor på bordet är ju en annan femma. bröllopsdagsfirandet avslutades med snask och en halvkass film som vi såg hälften på i sängen. påföljande morgon inmundigades vip-frukost på heaven 23 med lika många våningar utsikt. om nom.

nu sitter jag på tåget på väg hem från huvudstaden. har fått mängder av intryck och blivit ännu mer övertygad om att jag är på rätt våg i min yrkeskarriär. av en slump har jag halkat in på hållbar utveckling genom praktikplatsen, och det är en sån egoboost att få höra att man presterar bra. det peppar mig till att bli ännu bättre på det som jag tycker är roligt men också livsviktigt för framtiden.

nu ska jag tillbringa resten av resan baklänges i rasande fart att läsa om hållbar affärsutveckling.

1 kommentar:

ausi sa...

Gott att det känns bra med utbildningsvalet :-D