2010/06/23

5 dagar

sommarlov är det då, för första gången på jag vet inte hur länge. med gott samvete kommer jag göra precis det jag vill, för det har jag förtjänat. hade dock tänkt att kanske hinna med lite körkortsteori också.

har grejat lite smått och gott på sistone. har grejat så mycket att bös har samlats under mina ringar och gett mig eksem. ringfri och insmord i kortison kan jag konstatera att jag har en kronisk försänkning i fingret samt en något ljusare hudton på vänster ringfinger. äktenskapet sätter sina spår minsann.

det är nu en vecka sedan Mannen lasrade sina ögon. man tänkte ju att han skulle slippa glasögonen helt, men de har nu ersatts av solglasögon i ett par månader framöver. fast det är väl nåt man kan leva med antar jag.

kaffe har ingen effekt på mig längre, så jag går nog och lägger mig bredvid honom en stund. kanske får nåt vettigt gjort senare istället. man kan ju alltid hoppas.

Inga kommentarer: