2007/02/21

tjock

blä, efter en flottig portion lasagne och lite jäsande i siffan känner jag mig inte så jävla snygg. speciellt inte med tanke på att jag sket i att träna idag eftersom kusinen var snorig. fyfan för att hitta på ursäkter. visserligen är det snöstorm ute, så det är ett smärre projekt att ta sig utomhus utan skoteroverall och en spade. får nog ställa klockan på att ringa lite tidigare så att man hinner ta sig till jobbet i tid imorgon.

som tur är så hann jag köpa vinterpjuck i tid. tack mamma för initiativ och donation. :D

i helgen är det en del festligheter. klockan fyra på lördag eftermiddag är det "after work" med jobbet. det som firas är att roger tar sin sista fylla innan han ska bli dubbelpappa. senare på kvällen tar jag mig hemåt för min egen fest. himla roligt så. kan bli en pioriteringsfråga hur mycket jag hinner med i verkligheten. får nog göra ett ryck imorgon innan iaidon, och en sväng på fredag också.

nu är det americas next top model. :D

Inga kommentarer: