2008/10/14

öppettider...

...är rätt bra att kolla upp om man har nåt planerat. ausi ringde och väckte mig och tvingade ut mig på frukost på wieselgrensplatsens pensionärsfik. tog med mig en bok som jag lånat på prövningsenheten när jag tentade upp samhällskunskapen i vintras. när jag väl kom fram insåg jag att deras generösa öppettider inte matchade min enormt välfyllda kalender. onsdag och torsdag 14-18. får göra ett nytt försök imorgon.

jag vet inte om jag gått och blivit inkontinent såhär på slutet av graviditeten, eller om jag faktiskt läcker fostervatten. jag tror dessutom att min blåsa har krympt, för toabesöken känns mer frekventa nu, och ibland extremt överflödiga. tre gånger på en kvart är ingen omöjlighet för min del.

mamma har sagt åt mig och M att inte ringa förrän minigrisen är ute, så det var extremt roande att se hennes reaktion när jag berättade att slemproppen börjat släppa. hihi. M börjar också bli lite nervös nu. han berättade igår att det nästan blir hjärtklappning för hans del när han ser mitt nummer dyka upp i displayen. hihi igen.

1 kommentar:

Seven of six sa...

Go Slempropp!