2008/10/14

så var det det här med att sova ja...

jag var rätt trött idag. vaknade runt 6 imorse, kissnödig och hungrig. gick upp, gick på toa ett par gånger. M vaknade, och då kändes det tom ok att äta frukost, vilket jag gjorde. var dock inte speciellt motiverad till att fortsätta vara vaken, så jag gick och la mig igen.

strax innan elva gick jag på toa igen. var dock helt sjukt trött fortfarande, så jag studsade ner i säng igen. när jag väl gick upp var klockan ett.

så nu sitter man här igen, försöker desperat bli trött för att kunna somna. får så många kloka råd om att passa på och sova nu när jag kan, men ibland känns det som om jag inte gör så mycket annat.

fast iofs, enkäter, mailkorrespondens, inlämning av symaskin, småhandla lite, laga middag, äta middagen, baka kaka, äta kaka och kolla på film. jo, man hinner nog med en hel del ändå.

Inga kommentarer: