2008/11/26

dumlekakor

hängde hemma hos ausi igår. hon hade fullt upp med att grejja på hennes lediga dag. bland annat bakade hon dumlekakor. dock blev det så utdraget att jag inte hann smaka på dem, så jag var tvungen att baka såna själv. sjukt goda. M blev så förtjust att han hotade ge mig på käften om jag inte hämtade en till honom när han satt framför datorn med bäb på armen. dom är sjukt goda. och lätta att göra.

har hittat ett nytt tidsfördriv. erättningsburkarna är i plåt och är perfekta att klä med fint papper och hitta nya användningsområden för. det roligaste är nog att göra en fin burk och fylla den med nåt och ge bort. idag ska malin få en lila burk med dumlekakor i.

1 kommentar:

anna sa...

mys med pyssel! jag vill julpyssla NU, två ½ vecka tills julpysslet känns som ett hån :D
ska vara barnvakt i småland i helgen och flytta på måndag, men i slutet på nästa vecka kan vi väl ses om du vill? puss!