2008/11/11

kontroll

väntar ivrigt på att tiden ska bli inne för avfärd till bvc. är lite nervöst att se om och hur mycket hon gått upp sen i onsdags. tanten var övertygad om att hon skulle gå upp till idag, men jag vet inte. minigrisen är inte som alla andra. hon kan t.ex hålla upp huvet skitlänge. jag vet inget om det där, men kunniga menar på att hon är starkare än en normalbebis. min är en elitbebis. hon kanske bränner så mkt energi att hon inte har tillräckligt för att gå upp i vikt. vad vet jag.

drar ut lite på andra frukosten för henne. enligt tidtabellen ska hon få den vid nio, men eftersom hon ska vägas vid 11.45 sätter det lite käppar i hjulet för nästa utfodring som isåfall skulle varit vid 12.

hon sover så gött ändå.

sen är hon lite prickig på kroppen. verkar som om hon reagerat på nåt jag ätit. ägg och clementin är de alternativen som jag satsar mina pengar på. troligen det sista.

Inga kommentarer: