2008/12/10

svettmongo

packade ner minigrisen och gick ut på promenad. lyckades få med mig en av återvinningspåsarna som stått i hallen i säkert en vecka nu. innan dess har tunnan stått och svämmat över i månader, så det är nog dags att tömma skiten nu.

promenerade till slätta damm, och där tog jag varvet runt gunnestorps mosse också, vilket är ett fuktigt stycke mark intill dammen. det var en hel del branta småbackar, och det är inte så jävla lätt att komma upp för dem med en barnvagn. speciellt när minigrisen kändes extra tung i morse. ambitiös som jag är försökte jag småspringa upp för en del av dem. jag tror jag tappade min kondis nånstans på vägen.

dryga timmen var jag ute och jag skulle säkert kunna vrida ur en äggkopp med svett ur kläderna. tur att vi ska iväg till föräldrarna och basta.

imorgon är det dags för spiralhorror.

Inga kommentarer: