2008/12/27

teh pain!

fick även en skivstång i julklapp. svettades med den lite igår och insåg att det var jävligt länge sedan jag tränade. april-maj kanske? nåja, helt bedrövligt var det ju faktiskt inte. däremot börjar träningsvärken smyga sig på. hoppas den inte blir så omfattande att det blir jobbigt att sätta sig på dass. fast inget slår ju intensiva värkar samtidigt som man kissar. det var en av de jobbigare bitarna med att föda barn.

bokade in en tvättid till idag 07.00, det är jag och moronpigga tanter en lördagmorgon. M tittade med hundvalpsögon på mig och bad mig mata minigrisen. han skulle ut och dricka öl på sjuans nämligen. efter fyra timmars sömn är jag fit for fight och fixade matning lätt som en plätt. när jag sedan höll på att plocka ihop tvätten låg grisen och pratade högljutt i sängen, och M rusade upp i sin bakfylla och skulle skaka ihop lite frukost till henne. lättad stoppade han en värktablett i käften och gick och la sig igen. fast minigris pratar fortfarande för sig själv och håller honom vaken ändå. hehe, lite skadeglad är jag.




en hel del tvätt blir det. två fulla kassar med måtten 65*65*22cm. mest blir det sängkläder iofs, för det orkar jag inte tvätta här hemma. finns ingenstans att hänga upp dem.

Inga kommentarer: