2009/02/25

blödig

jag tror minsann det bor en smygrojalist i mig. de senaste åren har jag följt deras öde flitigt genom att läsa svensk damtidning hos mamma och pappa. sen nyheten igår har varje blick på de lyckliga tu fått mina ögon att bli blanka och hakan att darra lite lätt. kunde knappt spana in metros löpsedlar utan att gråten la sig i startgroparna. har plockat på mig en tidning men jag får nog förbereda mig mentalt på att läsa den. gjorde ett försök att läsa nättidning, med stickande ögon som resultat.

alltså, jag garvar ihjäl mig över min reaktion. jag skyller på att jag fött barn. säga vad man vill om kungahuset, men visst är det nåt magiskt med prinsessbröllop. så det är nog okej. dessutom är jag nog inte den enda som lipar lite. :D

1 kommentar:

ausi sa...

Haahaha .. blödis :-)