2009/02/01

sömn deluxe

minigrisen har börjat sova långa nätter. hela veckan egentligen har hon somnat runt tio-elva och sen vaknat runt åtta. ett par dagar, som idag t.ex har hon vaknat nio och varit på strålande humör. dock kommer hon rätt snabbt på att hon är svinhungrig så man får vara snabb i vändningarna när man ska fixa frukost till henne. själv har jag inte riktigt vant mig vid lyxeriet utan är dödstrött. annars brukar det bli runt 5 timmar sömn men nu får jag väl förlika mig med minst 8 timmar. hemska tanke. ;D

idag började jag på storprojektet, en lekmadrass till minigrisen. det finns viss risk att det kan bli ett projekt att presentera för ikea-hacker också. får se om resultatet är värt att visa upp när det väl är färdigt.

3 kommentarer:

ausi sa...

faan jag borde ju kunna visa upp min pimpade ikeabyrå på hacker om man får. får vem om helst skicka in ?

ausi sa...

jag borde ju kunna skicka in kryddhyllan med , hur gör man ?

hochlash sa...

det står instruktioner på sidan.