2009/03/18

svacka

ok, jag har en pysselsvacka, så jag känner att jag måste byta tillbaka till den ordinarie titeln.

dagens har varit full av kroppsliga missöden. imorse när jag diskade skar jag mig i höger pekfinger på nåt som jag tror är intorkad köttfärsslem. det låg på botten av påsen som jag tog hem smörgåsgrillen och diverse annat bös i från svärföräldrarna. sen satte jag ovansidan av högerhanden rätt in i ett hyllplan så jag hyvlade bort ett stycke hud. teh pain! inte nog med det fastnade jag med vänster långfinger mellan en ögla samt låset till barnvagnen. det var dessutom så ont om plats att det enda sättet att komma loss var att bända loss fingret, så ett stort stycke kött hänger nu lite löst. det är tur att man har hello kittyplåster.

1 kommentar:

ausi sa...

Bläääää va ont :-/