2009/06/15

senilo

det är skitjobbigt när man kommer av sig mitt i ett inlägg och inser inte förrän efteråt vad det var man egentligen skulle skriva om. jag går och fyller på kaffekoppen och samlar tankarna...

det är ju faktiskt så att jag råkat ut för en del påtryckningar om att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta, så det får väl bli en liten resumé. för det händer ju faktiskt saker mest hela tiden. som att jag var och brunchade med mina mammakompisar och vi tvingade med oss våra män. påtvingad gemenskap is teh shit. ;)

bebis har fått sin första tand! hurra hurra! nu vet vi varför hon varit så bökig om nätterna, men det var faktiskt det jag misstänkte redan efter typ femhundrade gången jag fick gå upp mitt i natten och stoppa in nappen. den ser mest ut som en kokosflinga där den tittar fram ur tandköttet.

köksfläkten är äntligen uppe. det tog bara ett år. typ.

har kommit in på en av utbildningarna jag sökte, logistik och transportledning. besked om den andra utbildningen kommer förhoppningsvis nästa vecka.

jag har återigen haft en brakfylla och blivit påmind om att det inte är värt att dricka alkohol. åtminstone inte om man blandar rosébubbel, cider, rödvin, öl och tequila rose. åfyfan.

det var den senaste veckan, typ.

1 kommentar:

Anlar sa...

Det var en bra resumé:)....grattis till att du kom in på utbildningen!