2009/09/27

fläskläpp

i helgen har vi gjort en massa grejer. i fredags shoppade jag lite med grannfrun, fick tag i en ansiktscreme, saknad sen tio år tillbaka. sen köpte jag helt galet mycket flugsvampsgrejer på Lagerhaus. Det finns fler svampar och en massa ugglor som vill hem till mig, men det får bli en annan gång.


sen åkte jag och Mannen och bebis till mina föräldrar. firade brorsans nya jobb som hamnarbetare med lite champagne. morgonen efter åkte jag och mamma till hindås för lite barnmarknadsshopping. fyndade helt sjuka mängder po.p-kläder. har nog kläder för ett helt år framöver. sen kopplade jag av med lite andra svampar.


idag kom bror och skulle hjälpa oss bli av med den gamla tvättmaskinen som stått utanför ytterdörren i typ tre veckor. på den korta stunden han och Mannen bar ner den hann bebis krocka med mitt ben och ramla med ansiktet ner i golvet. eftersom hon hade nappen i mun lyckades hon slå sig rejält och blodade ner både sig själv och mig. det är snart läge att linda in henne i bomull.

Inga kommentarer: