2009/11/10

Full rulle igen

Idag har bebiskorven varit feberfri. Frid och fröjd med andra ord. Stannade dock hemma och tog igen oss lite då gårdagen var alldeles utmattande. För att kompensera gårdagens uteblivna lek har hon härjat högt och lågt, så det såg ut som en mindre atomexplosion här hemma. Alltid lika välkomnade för Mannen att komma hem.

Gjorde ett försök med att piffa till köket, men det kändes lite svårt att börja när man knappt hittade vasken. Jag slutar aldrig att förundras över diskens förmåga att celldela sig i rasande fart. En, två dar, sen är det kört.

Nu väntar jag på att första två maskinerna tvätt ska bli färdiga, under tiden ska jag nog gå iväg med kopiösa mängder återvinning. Sen ska jag förhoppningsvis kunna lirka loss mig ur skrivkrampen som infunnit sig i ett par dagar. Bådar inte gott för resten av veckan om den inte släpper. Den här veckan ska jag skriva en rapport om miljövarudeklarationer samt göra ett prov.

Inga kommentarer: