2010/03/01

30

februari har gått över till mars om min födelsedag som inte fanns har passerat relativt obemärkt förbi. vid middagen med familjerna på restaurangen lyckades jag med bedriften att komma halvvägs till thailand genom tre presentkort hos en resebyrå. den dära bröllopsresan kanske blir av, snarare förr än senare.

igår vevade jag ihop en tårta på köpta bottnar för minsta möjliga ansträngning. hade lika gärna kunnat ta en köpetårta, men då jag av självbevarelsedrift bantat ner gästlistan till skillnad från höstens ettårskalas, så var det rätt okej att fixa och dona lite.

fick ännu mer presentkort, denna gången på ett varuhus. vet inte hur ofta jag gått in där och hittat saker jag vill köpa. dock är det alltid saker till hemmet, och inte uteslutande till mig själv. insåg hur problematiskt det helt plötsligt blev när man faktiskt var tvungen att bejaka sina egna begär. resultatet blev ett par skor.

nu är jag bara snorig.

Inga kommentarer: