2010/04/13

jäh

satte klockan på ringning en timme tidigare än vanligt. uppe i ottan kokslade jag några ägg och packade väskan med grejer som skulle kunna räcka en hel helg. testade de nya öppettiderna på gymet. 05.00 kändes lite väl hurtbulligt, men en timme senare var jag där. en tur i massagefåtöljen och sen lite magmuskler. cyklade resten av biten till praktiken och tog en dusch innan frukost.

fint väder + kontor = dålig kombo. att jag dessutom gått upp hiskeligt tidigt gjorde inte saken bättre heller. eftersom jag ändå hade med mig gymstasset tog jag ett eftermiddagspass i det lokala gymet på praktikplatsen. uppvärmning, rygg och triceps. klen delyx är jag i mina arma armar.

minigrisen har haft sin första riktiga femkamp mot en tand på väg ut. feber i ett par dar samt noll matlust makes a baby väldigt gnällig. minsta lilla grej resulterar i ett uhuuu. försmak på trotsåldern tro?

mhm. så är det. förresten så åker jag till huvudstaden om en vecka på sustainability day 2010. yay! förmåner för en enkel praktikant. :D

Inga kommentarer: