2010/04/12

mmm, vår

cykelröven uteblev så gott som helt. det är inte speciellt jobbigt att cykla heller. förutom göta älvbron som för tillfället (och sommaren ut typ) är dubbelriktad. kunde de inte rustat upp den i snöstormen när ingen ändå nyttjade den i samma grad som nu när det är cykelsäsong? nåja, 1½ månad till, sen blir det inga dagliga rundor över bron, såvida ett sommarjobb inte helt magiskt dyker upp från den södra sidan av fastlandet.

ska se om jag lyckas ordbajsa ihop en projektrapport som är två månader sen. av någon anledning lyckades jag prioritera bort den inlämningsuppgiften. måtte det inte bli en vana.

2 kommentarer:

ausi sa...

:-) Vad gör du annars i sommar då? ska du jöbba eller?

hochlash sa...

om jag inte fixar sommarjobb så blir det väl mammadagar. kan inte påstå att jag anstränger mig dock. ;)