2008/09/17

bananflugor överallt

nackdelen med att ha en papperskorg i (nästan) varje rum är att man vet inte riktigt vad som hamnar i dem, och vilken av dem som eventuellt kan vara orsak till att de stannar kvar, hur mycket man än försöker diska, gno och slänga grejer som eventuellt skulle kunna vara attraktivt för en såndär... fluga. det är helt sjukt svårt att bli av med dom om man jämför med hur lätt de bara dyker upp från tomma intet.

gårdagens natt var nog det hemskaste på länge. gick upp på toa så många gånger att jag inte ens brydde mig om att räkna. det var säkert fem gånger INNAN jag ens hade hunnit somna första gången. *muttramumla* att jag dessutom skulle upp relativt tidigt gjorde inte saken speciellt mycket bättre.

hade premiärfika med andra preggos. det är jävligt mycket mer underhållande att prata med folk som är lika runda som en själv, än att höra från folk som var gravida för hundra år sen om hur det ska vara.

sen dök en shoppingpartner upp i form av anna, och vi tog oss en runda innan vi stannade på nästa anhalt, sweetan, ett av våra gamla fika-häng-ställen. gick en sväng in på shock och drömde oss tillbaka till vår fagra ungdom. hittade en fin body, men det är en såndär grej som snälla vänner köper till en i present. ;)

på vägen till nästa punkt på agendan passade jag på att köpa en muminmobil till snuttkorvens säng. hets till vågmästareplatsen, köpa kaffe och banan, så man inte somnar, och sedan uppför backen till MVC där första föräldraträffen gick av stapeln. så många magar på en och samma dag. :D

snoret flödar fortfarande, vet inte om jag ska älska eller hata min vän nässprayen. senast jag var förkyld, i början av preggotiden, gick förhållandet lite över styr och jag hann påbörja flaska nummer fyra. under gårdagen umgicks vi lite väl mycket, och har väl insett att vi enbart kan leva i ett destruktivt förhållande. försöker ha ett förhållande vid sidan av nasin, men han tillfredsställer mig inte lika bra. det är mer plågsamt för mig än för honom tror jag. det är nog hans läggning, mr salty renässans plus.

nu ska jag städa under diskbänken och flytta dit alla flaskor och grejer som just nu står innanför badrummet. roligare än så blir det nog inte idag.

Inga kommentarer: