2008/09/15

nässpray is the shit

idag glömde jag nässprayen hemma när jag åkte iväg för att lyssna på minigrisen en sväng. herregud, dödsångest. kändes som om jag skulle kvävas av mitt eget snor och dö en långsam död. och bäben mådde bra.

montera ikeamöbler när man innehar formen av en tunna är inte att rekommendera, det borde de skriva in i sina manualer. monteringen kräver en viss fysik som är obefintlig i det här stadiet. den här gången var det dock ingen direkt komplicerad mackapär, utan ett bord som förgyllde vårt vardagsrum en hel del. sen att fönstrena är överjordiskt rena så man funderar på om det verkligen sitter nå glas där, gör ju inte saken sämre. passade på igår när solskenet avslöjade hur mycket skit det faktiskt satt på dem. det är de små grejerna som gör att man blir alldeles till sig i trasorna.

som att snuttrummet är så gott som färdigt, bortsett från en del tavelupphängning och sånt. byrån blev hur fin som helst med lite ny färg, mattan snodde jag tillbaks från mamma när jag kom på att den bara hängde och skräpade i deras förråd. lampan som bara hamnat i rummet går ihop med mattan hur fint som helst, plus att jag hittade en liten duk som jag hade som barn som är som gjord att ha på byrån, under lampan.

mjölkbaren har börjat ömma dessutom. skitskönt, verkligen. än så länge har de ju inte växt en millimeter. det lär jag få äta upp snart. buähä. sammandragningar har jag också. men dom känns inte så det räknas knappt. nu är det snoret som är högst upp på hatlistan.

1. snor
2. stuff to do och ingen planeringsförmåga
3. svullna ben och fötter

Inga kommentarer: