2009/05/27

köldskador i röva

nackdelen med att ha fönstret öppet i badrummet samt att ha toasits i typ bakelit är att det blir jävligt kallt att sätta sig på toastolen. i det här fallet är det kattlådan som är boven i dramat, så nästa vecka kanske man slipper förfrysa skinkorna.

jag tänkte inleda ett massivt städprojekt på måndag vilket innebär eliminering av så mycket katthår det bara går. jag har insett att det kommer ta ett bra tag innan det är helt kattfritt, dom små rackarna letar sig ju in i alla tänkbara skrymslen och vrår. som bebiskorvens nappar t.ex.

nu har jag skickat ett frostigt mail till sonyericssons support och ifrågasatt varför i helvete telefonen flyttat fram samtliga kalenderposter en timma när det bråkade över faktumet att min telefon var inställd på vintertid. jag hoppas de har en bra förklaring som jag kan framföra när jag ska på ett möte på en ny tid eftersom jag missade det förra, PÅ GRUND AV TELEFONEN. ARGH!

Inga kommentarer: