2010/01/28

improvement

idag hängde jag mestadels i ett annat rum. det blev bara jobbigt när hon fick syn på mig. imorgon kommer det stora eldprovet, jag går hem direkt efter avlämnandet. what to do liksom? dryga två timmar på egen hand? ska jag sova? städa? kolla på teve? springa runt i cirklar?

cirklar, det gör hon däremot. dansar alltså. runt, runt, runt, tills hon blir alldeles yr och näst intill trillar. eller åtminstone krockar med blomvagnen.

jag bytte ju skepnad från blondin till brunett ganska nyligen. däremot var mitt hår i så dåligt skick efter alla blekningar så jag fick komplettera med en klippning. påminn mig om att aldrig gå utanför dörren med nytvättat hår utan några som helst stylingprodukter i. plattare frisyr kan man nog inte ha när man dessutom drar en mössa på fanskapet.

Inga kommentarer: