2010/02/23

fadäs

telefonlös är jag nu då den gjorde en störtdykning ner från andra våningen idag. i väntan på att försäkringsärendet ska handläggas är jag okontaktbar, åtminstone via mobilen. både skönt men samtidigt jobbigt. nu har jag förvisso en jobbtelefon jag kan nås på under dagtid, men sen då? om jag behöver kolla saldot på kontot utan att ställa mig i bankomatkö? eller flytta över pengar från ett konto till ett annat? eller kanske ringa 112 när jag utan broddar halkar och bryter lårbenshalsen?

hur som helst. bemöda er icke sms, mms eller andra mobila kontakter till mig, om ni inte använder Mannens nummer då.

föör övrigt skulle man kunna tro att jag satt och lyssnade på hiphop om man mot förmodan skulle lyckas få tag i mig via telefon. men ICKE, det är grannen som torterar sina högtalare. vet inte om jag sagt det förr, men det tål att upprepas. han måste fan ha hörselskador.

Inga kommentarer: